poniedziałek, 9 stycznia 2012

Tulipany zimowa pora i herbatka pita z " Klimta " ;)

Przyszedł czas na celebrowanie chwil ;) , po ciężko przepracowanych ostatnich  miesiącach mam teraz moment na oddech... Staram się wiec regenerować siły w jak najlepszym klimacie ;) domowy klimat upiekrzyly moje ukochane tulipanki, wiec mamy coś dla oka ;)


O dusze tez zadbałam ;) Zbigniew Preisner skomponował wiele wspaniałych kasków dla ucha, na dziś wybrałam te z " Tajemniczego Ogrodu" - gorąco polecam ;) I jeszcze coś dla ciała- pyszna herbatka z suszem owocowym pita z mojej ukochanej filiżanki nazywanej " Klimtem" z pewnością wiecie dlaczego.


Im mniej mam czasu, tym bardziej doceniam dbanie o takie szczegóły . Skoro jest szansa na chwile lenistwa, to trzeba ja wykorzystać w jak najlepszy sposób, jeszcze tylko książeczka ;) ... ale to jak synek uda się do krainy snu ;) Milego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz